Usein kysyttyä

Usein kysyttyjä kysymyksiä

Ohesta löydät listan usein esitetyistä kysymyksistä. Mikäli et löydä vastausta kysymykseesi, älä epäröi ottaa meihin yhteyttä – Mamsellin tiimi on valmis auttamaan sinua.
Yleisiä kysymyksiä

Liittyen palveluihin, hinnoitteluun ja
laskutukseen.

Mitä työtunnilla tarkoitetaan?
Työtunti kuvastaa yhden työntekijän työaikaa. Kun esimerkiksi kaksi siivoojaa työskentelee asunnossasi yhteensä 2,5 tuntia, vastaa se yhteensä 5 työtuntia.
Miten kustannukset muodostuvat useamman siivoojan työpanoksesta?
Siivousmaksu määräytyy työtuntien mukaan, ja jokaisesta työtunnista veloitetaan siivoojien lukumäärän perusteella. Esimerkiksi, jos kaksi siivoojaa siivoaa yhteensä kaksi tuntia, se vastaa yhteensä neljää työtuntia.
Voinko itse olla kotona siivouksen aikana?
Voimme suorittaa siivouksen myös kotona ollessasi, mikäli se ei aiheuta sinulle häiriötä. Voinko olla poissa kotoa siivouksen aikana? Voimme suorittaa siivouksen vaivattomasti myös silloin, kun olet poissa kotoa, edellyttäen että olet tehnyt avainsopimuksen, tai annatte siivoojille pääsyn asuntoon.
Pitääkö minun valmistautua tai varautua siivoukseen ennalta?
Siivoukseen ei tarvitse erityisesti valmistautua, mutta jos olet tilannut kertasiivouksen ja asunto on erityisen sotkuinen tai tarvitsee järjestelyä, tämä saattaa vaikuttaa siivouksen ennalta arvioituun kestoon.
Aiheutuuko lemmikeistäni haittaa?
Lemmikkinne voivat olla kotona siivouksen aikana, mikäli niin haluatte. Pyydämme kuitenkin ilmoittamaan etukäteen, mikäli asunnossa on lemmikkejä, jotta voimme valmistautua asianmukaisesti.
Mitä kaikkea siivoukseen sisältyy?
Siivouksen sisältöön liittyvät tiedot löytyvät verkkosivuiltamme osiosta Palvelut ja siivoustyöt. Voimme myös sisällyttää siivoukseen asioita toiveidenne mukaan.
Milloin ja miten siivoustyön sisällöstä sovitaan?
Siivouksen sisällöstä voidaan sopia joko etukäteen tai suoraan siivoojien kanssa heidän saapuessaan. Jos teillä on kuitenkin erityistoiveita, jotka vaativat erikoisvälineitä tai muita erikoistarvikkeita, pyydämme ilmoittamaan niistä etukäteen.
Miten kotitalousvähennystä voi hyödyntää?
Vuonna 2023 voitte hyödyntää kotitalousvähennystä, joka on 60 % maksetusta summasta aina 2250 € saakka. Vähennykseen sisältyy vuotuinen 100 € omavastuu. Kun aloitatte säännölliset siivouspalvelut, toimitamme teille koonnin ostamistanne kotisiivouspalveluista seuraavan vuoden helmikuussa, jotta voitte ilmoittaa nämä kulut verotoimistoon.
Miten voin siirtää tai perua siivouksen yllättävän esteen sattuessa?
Voit siirtää tai perua sopimussiivouksen, kunhan ilmoitat asiasta viimeistään kello 15.00 siivousta edeltävänä päivänä. Suosittelemme keskustelemaan siivouksen siirtämisestä tai peruuttamisesta suoraan oman siivoojan kanssa.
Miten voin tilata ikkunanpesun siivouksen yhteyteen?
Ikkunoiden pesu voidaan järjestää samanaikaisesti kotisiivouksen kanssa. Voit ilmaista toiveesi joko suoraan siivoojalle, tai ottaa meihin yhteyttä ennalta, mikäli haluat tilata ikkunoiden pesun.
Toteutetaanko siivouspalveluja myös arkipyhinä?
Emme suorita siivousta arkipyhinä. Jos haluat valita vaihtoehtoisen siivouspäivän, voit sopia siitä suoraan oman siivoojasi kanssa tai ottaa yhteyttä suoraan meihin.
Aiheutuuko lemmikeistäni haittaa?
Lemmikkinne voivat olla kotona siivouksen aikana, mikäli niin haluatte. Pyydämme kuitenkin ilmoittamaan etukäteen, mikäli asunnossa on lemmikkejä, jotta voimme valmistautua asianmukaisesti.
Vaihteleeko siivouksen hinta päivän tai kellonajan mukaan?
Siivouksen hinta pysyy samana arkipäivisin riippumatta kellonajasta (23.00–06.00 yölisä). Lauantait lasketaan arkipäiviksi, kun taas sunnuntaitöistä veloitamme tuplahinnan.
Anna Sairanen
Toimitusjohtaja, Palvelupäällikkö
Smash Center,
Varikkotie 4,
00900 Helsinki
Ota yhteyttä

Autamme sinua toiveidesi mukaan

Ohesta voit lähettää helposti ja nopeasti yhteydenottopyynnön koskien toivomaasi palvelua. Voit myös soittaa tai olla yhteydessä sähköpostitse.

Thank you! Your submission has been received!
Oops! Something went wrong while submitting the form.